Servis a reklamace
Záruka:
Na všechny produkty je poskytována dvouletá záruka.
Jak postupovat v případě problému?
Pokud už Vás potkala ta nepříjemnost, že některý z našich produktů nefunguje korektně, chceme Vám pomoci urychlit reklamační proces a nabízíme Vám následující stručný návod jak postupovat:
1. Připravte si kopii dokladu o koupi (fakturu, dodací list).
2. Připravte si sepsaný popis závad či závady.
3. Od 1.11.2007 prodáváme všechny produkty se záručními listy, v případě reklamací je tedy
také překládejte.
4. Obraťte se na naše reklamační oddělení. Reklamaci přineste osobně, nebo nám ji
zašlete. V obou případech využijte, prosím, našeho reklamačního oddělení v Olomouci:
SNYZE spol. s r.o.
autorizovaný distributor Jabra
reklamační oddělení
Krapkova 452/38
779 00 Olomouc
pan Jiří Vrtal
tel.: +420 588 499 016
mobil: +420 602 740 223
fax: +420 588 499 044
e-mail:
vrtal@snyze.com
5. Většinu reklamací se snažíme vyřídit obratem. Váš produkt ihned otestujeme
a navrhneme Vám řešení případné závady (výměnu poškozeného produktu za ten samý
model nebo lepší, jeho opravu apod.).
6. Jestliže nemáme adekvátní produkt na skladě, sdělíme Vám přibližný termín vyřízení
reklamace.
7. Protokol o vyřízení reklamace si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace. V případě
výměny produktu slouží tento protokol jako doklad o koupi.
8. Do reklamačního řízení se dostávají i komponenty, které vykazují známky mechanického
poškození. Výrobci považují takováto poškození za důvod ke ztrátě záruky a reklamace
tedy není uznána.
Váš Snyze team